• شناسه خبر : 45148
  • تاریخ انتشار : 12 دی 1399 - 11:30

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه کتابخوانی نماز در استان اردبیل به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نمازجمعه

الله شکر عبدی، دهم دی ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز در اردبیل اظهار داشت: تمهیدات و هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری مسابقات از طریق فضای مجازی اندیشیده شده است و در این زمینه ظرفیت تمام مسئولان و دستگاه‌های مربوطه که در بستر فضای مجازی فعالیت می‌کنند برای توسعه فرهنگ نماز استفاده می‌شود.

وی با اشاره به این که این مسابقه با عنوان “فرمول رقابت” از ۱۲ بهمن تا ۲ اسفند ماه برگزار می‌شود، گفت: اهمیت به ترویج فرهنگ نماز و عمل به خواسته‌های ائمه اطهار(ع) در این زمینه از اهم برنامه‌های فرهنگی است که انتظار می‌رود در استان به آن توجه ویژه‌ای گمارده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: بستر فضای مجازی در حال حاضر با توجه به شرایط خاص کرونایی بهترین گزینه برای تحقق اهداف مورد نظر است که به همین منظور برگزاری این مسابقه از طریق فضای مجازی و با استفاده از سامانه شاد در بین دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس در دستور کار قرار داده شده است.

عبدی تصریح کرد: علاقه‌مندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.namaz.ir اطلاعات بارگذاری شده را مطالعه و در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند و یا از طریق سایت اینترنتی www.taaghche.com  اطلاعات مورد نیاز را دانلود کرده و در بازه زمانی مشخص شده اقدام به مطالعه کرده و در مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به این که در پایان مسابقات به برندگان جوایزی اهدا می‌شود، اظهار کرد: امید داریم برگزاری چنین مسابقاتی بتواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود و در بین مدارس استان در راستای ترویج فرهنگ نماز با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up