• شناسه خبر : 45193
  • تاریخ انتشار : 13 دی 1399 - 10:21

امام جمعه اردبیل گفت: امنیت و آرامش حاکم در مرزهای کشورمان و نابودی داعش را مدیون رشادت ها و دلاورمردی های حاج قاسم سلیمانی هستیم چرا که او مدافع خاک ایران در خارج از مرزهای کشور بود.

سید حسن عاملی

آیت الله سید حسن عاملی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، به توصیف شخصیت و مکتب والای این شهید بزرگوار پرداخت و اظهار کرد: شجاعت و روحیه انقلابی حاج قاسم سلیمانی از او یک مکتب فکری ارزشمند و جهانی ساخت به طوری که حالا همگان می‌دانند اگر رشادت‌ها و مقاومت‌های او در سوریه و در جنگ با داعش نبود مرزهای ایران به خطر می‌افتاد.

وی سقوط و به خطر افتادن مرزهای کشور سوریه و عراق را در اثر نفوذ داعش و تروریسم حتمی عنوان کرد و افزود: اگر درایت و مجاهدت حاج قاسم سلیمانی در این مناطق نبود در چند روز و حتی چند ساعت داعش به کمک دست نشانده‌های خود بر منطقه حاکم و آرامش و امنیت خاورمیانه را به خطر می‌انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اوج قدرت و شخصیت محکم حاج قاسم سلیمانی نیز سخن گفت و افزود: آمریکا در این بازی مسموم و فتنه انگیز خود با شهادت حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ بازنده شد چرا که مکتب و راه جبهه مقاومت همچنان ادامه دارد و شهید سلیمانی های بسیاری پیرو مکتب آزادی خواهی و حق طلبی او هستند.

امام جمعه اردبیل به موج نفرت و کینه توزی عربستان و کشورهای غربی نسبت به ایران نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش آمریکا و هم دستان فتنه گر او ایجاد فضای مسموم و دشمن طلب نسبت به کشورمان است و سخن همیشگی آنان عدم پذیرش فلسفه شکل گیری یک انقلاب مردمی به نام جمهوری اسلامی در ایران است به طوری که خواهان نابودی و پاک شدن نقشه ایران از جهان هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up