• شناسه خبر : 45332
  • تاریخ انتشار : 15 دی 1399 - 02:29

مدیر منطقه نفت اردبیل از کاهش ۲۲ درصدی فرآورده های توزیع شده در استان اردبیل در مقایسه با ۹ ماهه مشابه سال قبل خبر داد.

نفت

سید حجت مدنی مدیر منطقه در جلسه تجزیه و تحلیل مصرف مواد نفتی در خصوص تامین و توزیع فرآورده های نفتی گفت : در ۹ ماهه گذشته سال جاری نزدیک به ۵۰۵ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان اردبیل توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۲%(بیست و دو درصد ) و به مقدار ۱۱۰ میلیون لیتر بوده است .

مدیر منطقه اردبیل از آمادگی کامل و ذخیره سازی مناسب در انبارهای نفت منطقه ، از تامین و توزیع سوخت بموقع به مراکز صنعتی ، تولیدی، مجاری عرضه سوخت ،کشاورزان و ناوگان حمل و نقل خبر داد.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه گذشته سال ۹۹، مقدار مصرف بنزین موتور ۳۳,۶% ( سی و سه و شش دهم درصد ) و نفت سفید با ۸۱%(هشتادو یک درصد ) و مصرف نفتگاز ۷.۴% ( هفت و چهار درصد ) با کاهش همراه بوده که علت این کاهش ، شیوع بیماری ویروس کرونا و کاهش تردد خودرو ها بوده است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با اشاره به خدمات انجام شده توسط این شرکت در سال جاری ، تاکید کرد : متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار ۹۰۰ هزار لیتر با همت و تلاش همکاران ساعی منطقه به مصرف کنندگان و جایگاههای سوخت استان ارسال شده است .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up