• شناسه خبر : 45369
  • تاریخ انتشار : 15 دی 1399 - 06:30

نماینده مردم پارس ‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم از دستگاه قضایی اراضی عشایر دشت مغان در اطراف کشت و صنعت مغان تعیین تکلیف کند.

باغ کشت و صنعت

عباس جهانگیرزاده اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی عشایر دشت مغان تعیین تکلیف اراضی ‌شان در محدوده کشت و صنعت مغان است که انتظار می ‌رود دستگاه قضایی نسبت به این امر اهتمام ویژه داشته باشد.

وی افزود: قول‌ هایی مبنی بر تعیین تکلیف اراضی عشایر مغان داده شده بود و هنوز عملی نشده است که انتظار می ‌رود این امر به همت دستگاه قضایی عملیاتی شود.

نماینده مردم پارس ‌آباد در مجلس شورای اسلامی از تلاش ‌ها و اهتمام دستگاه قضایی کشور استان اردبیل در راستای کشت و صنعت مغان تقدیر و قدردانی کرد و افزود: انتظار می ‌رود در زمینه مدیریت کشت و صنعت مغان و احقاق حق و حقوق عشایر مغان اقدامات اساسی انجام گیرد.

جهانگیرزاده بیان کرد: متاسفانه در موضوع کشت و صنعت مغان عدم اجماع نظر مسئولین استانی وجود دارد که این امر باعث شده این بنگاه اقتصادی بزرگ که دنیا به آن نگاه می ‌کند برای منطقه آنچنان دستاوردی نداشته باشد.

وی افزود: مشکلات و مطالبات قضات و کارکنان دستگاه قضایی نیز پیگیری می ‌شود و امیدواری بتوانیم از ظرفیت مجلس برای رفع مشکلات قضات و کارکنان استفاده بکنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up