• شناسه خبر : 45429
  • تاریخ انتشار : 16 دی 1399 - 12:17

در راستای هم اندیشی و تعامل بیشتر بین روابط عمومی های دستگاه های دولتی استان، هیات رئیسه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و به بحث و گفتگو نشستند.

 

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان این که نقش روابط عمومی ها بعنوان انعکاس دهندگان عملکرد دستگاه ها در جامعه به جهات مختلف حائز اهمیت است؛ گفت: مدیران روابط عمومی باید در اطلاع‌رسانی مناسب، صحیح و برقراری ارتباط مؤثر و سازنده بین مردم و دستگاه اجرایی نهایت تلاش را بکارگیرند.

غلامحسین غاربی، برنامه ریزی هدفمند و علمی برای اطلاع رسانی پویا و اثربخش و برقراری ارتباط موثر و بموقع  با رسانه ها را از جمله ضروریاتی دانست که انتظار می رود به نحو مناسب نسبت به تحقق آن ها عمل شود.

غاربی روابط عمومی را پل ارتباطی دو سویه و تعاملی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: تلاش روابط عمومی  های استان بر این باشد که با انعکاس اخبار موثق و مستند، جامعه را به سمت امید و پویایی سوق دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست صمیمی ضمن اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی؛ رفتار حرفه ای، مردمی بودن و انعکاسگر مطالبات مردمی بودن و تعامل با رسانه ها را از ضروریات یک روابط عمومی کارامد و اثربخش برشمرد.

احمد ناصری انعکاس اخبار رویداد ها و فعالیت های آموزش و پرورش استان در رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب استان و کشور را در جهت تنویر افکار عمومی یکی از رویکردهای آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: تلاش مجموعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان بر این بوده و هست که اطلاع رسانی ها با سرعت، دقت و بدون کم و کاست در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این نشست از رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up