• شناسه خبر : 45674
  • تاریخ انتشار : 20 دی 1399 - 02:17

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید در راستای اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۰ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد و بتوانیم از این لایحه بودجه به نفع مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار جامعه استفاده کنیم.

فقر

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی و دغدغه‌های مهم مجلس در حال حاضر برنامه‌ریزی در راستای ساماندهی بودجه ۱۴۰۰ است که با هدف توسعه زیرساخت و به نفع مردم باید در نظر گرفته شود و در این زمینه باید چکش‌کاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

وی با اشاره به این که مشکلات کشور محدود نیست، بیان کرد: باید در راستای اصلاحات لایحه بودجه ۱۴۰۰ تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد و بتوانیم از این لایحه بودجه به نفع مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار جامعه استفاده کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید این مسئله مورد توجه واقع شود که هم‌اکنون در برخی استان‌های محروم کشور برخی به نان شب هم محتاج هستند و این مسئله به هیچ عنوان با ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه همخوانی نداشته و نیازمند حمایت همه‌جانبه و رسیدگی به تمامی نیازمندان است.

موسوی تصریح کرد: اردبیل نیز جزو استان‌های کم‌تر توسعه یافته محسوب می‌شود و در بخش صنعتی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که به همین منظور درصدد هستیم برای تأمین معیشت خانوار نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی اندیشیده و برای حل مشکلات آنان گام‌های اساسی برداریم.

وی اظهار کرد: باید در راستای حل مشکلات بخش تولید و صنعت اقدامات مناسبی انجام یابد تا بتوانیم توسعه استان را محقق کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up