• شناسه خبر : 45789
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 02:35

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: مراکز درمانی ملکی سازمان با کمبود پزشکان متخصص مواجه است و برخی مشکلات در این زمینه پیش روست که از به‌کارگیری پزشکان متخصص به شدت در مضیقه هستیم.

بیمه تامین اجتماعی

قادر برجی با اشاره به اجرای بیش از ۱۰ پروژه بزرگ در سطح استان در این شرایط سخت و دشوار شیوع بیماری کرونا و همچنین شرایط بد آب و هوائی استان اظهار داشت: تا قبل از پایان امسال حداقل ۵ پروژه افتتاح و در اختیار بیمه شدگان سازمان و سایر مردم استان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی ملکی سازمان با کمبود پزشکان متخصص مواجه است، اظهار کرد: در این زمینه با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری و تعامل لازم را داریم اما برخی مشکلات در این زمینه پیش رو است که از به‌کارگیری پزشکان متخصص به شدت در مضیقه هستیم.

برجی مهمترین نیاز و مطالبات بیمه شدگان سازمان در بخش درمان تامین اجتماعی استان را یادآور شد و کانونها را بهترین محل برای انعکاس مسائل و مشکلات بیمه شدگان عنوان کرد.

وی گفت: با وجود بیش از ده پروژه بزرگ در دست احداث و شرایط خاص بیماری کرونا و بدی آب و هوا، اجرای پروژه ها از روند پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

برجی افزود: سه پروژه عظیم از جمله پروژه کلان اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و بخش دیالیز تا اواسط اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

صدیف بدری نیز در این نشست ضمن تقدیر و تجلیل از اقدامات صورت گرفته و همچنین قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان و سایر کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، گفت: اقدامات بسیار عظیمی در حوزه عمران و توسعه درمان استان صورت گرفته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up