• شناسه خبر : 45791
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 02:25

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: صلاح قانون انتخابات شوراها با کمک مجلس در راستای احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها باید مورد توجه قرار گیرد تا از ورود افراد ناسالم و ناکارآمد به عرصه انتخابات امتناع شود.

ولی اسماغیلی

ولی اسماعیلی اظهار داشت: در حال حاضر برنامه‌ریزی در راستای تقویت نظات مجلس بر عملکرد شوراها جزو اولویت اساسی است و در این زمینه باید چهارچوب کاملی در نظر گرفته شود تا افراد سالم و کارآمد وارد عرصه انتخابات شوند.

وی با اشاره به این که رسالت خطیر و حساسی بر عهده هیئت نظارت نسبت به انتخابات شوراها گذاشته است، گفت: در این راستا باید نسبت به انتخاب و بررسی صلاحیت افراد اقدامات لازم انجام یابد چرا که صیانت از آرای مردمی اولویت اساسی است و در این زمینه دستیابی به نشاط انتخاباتی از اهداف مهم اعضای هیئت نظارت خواهد بود.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که پس از ورود افراد به شوراها به وجود می‌آید که در این زمینه بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها پس از ورود نیازمند یک نظارت جدی است که باید در این زمینه اقدامات لازم انجام یابد.

اسماعیلی اظهار کرد: اصلاح قانون انتخابات شوراها با کمک مجلس به عنوان یک اولویت اساسی در راستای احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها باید مورد توجه قرار گیرد تا از ورود افراد ناسالم و ناکارآمد به عرصه انتخاباتی امتناع شود و مشکلات موجود در این زمینه مورد توجه واقع شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up