• شناسه خبر : 45810
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 07:48

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از دریافت سه گواهینامه ISO10002;2018 ،ISO50001;2018 و ISO10004;2018 از سوی این مجموعه خبر داد.

سردار اسماعیلی

سردار اسماعیلی این اقدام را برای بهبود مستمر و ارتقای کیفیت خدمات شرکت گاز استان بسیار مهم دانست و گفت: این موضوع با تعریف اهداف راهبردی مانند حصول اطمینان از پیاده‌ سازی نظام ‌مند و موثر فرآیندهای سازمانی درباره شکایت ‌ها، مدیریت انرژی در ساختمان ‌های اداری و کنترل و ارزیابی میزان رضایت مشتری انجام شده است.

وی این اقدام شرکت گاز را همسو با فرهنگ ‌سازی برای مشارکت بیشتر ذی ‌نفعان، خود کنترلی در شناسایی عدم انطباق ‌ها، پاسخگویی بهنگام به مراجعان و رسیدگی نظام ‌مند به شکایت ‌ها عنوان کرد و افزود: این گواهینامه ‌ها پس از تعریف و بازنگری فرآیندها، انجام ممیزی ‌های درون ‌سازمانی از سوی گروه ارزیابی شرکت صدور گواهینامه و سرانجام پس از انجام اقدام ‌های اصلاحی و ارتقای شاخص ‌های عملکردی در هر یک از حوزه ‌های مربوطه گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توجه به نیازمندی‌ های ذی ‌نفعان به ‌ویژه مشترکان گاز طبیعی را بسیار بااهمیت دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه مشترکان به ‌عنوان بخش عمده ‌ای از ذی ‌نفعان شرکت گاز، بحث رضایت مندی، رسیدگی به شکایت ‌ها و لزوم تدوین فرآیند و انجام دوره‌ای ممیزی برای شناسایی عدم انطباق ‌ها و انجام اقدام ‌های اصلاحی برای پاسخگویی بهنگام و تسهیل در رسیدگی به انتقادها و شکایت ‌های ذی‌نفعان بیش از پیش مدنظر است.

به گفته اسماعیلی، دریافت گواهینامه‌ های ISO10002;2018 و ISO10004;2018 با هدف توسعه اجرای استانداردها در ارتقای سطح رضایت مندی ارباب رجوع، ایجاد تعهد در پاسخگویی به شکایت ‌ها، شناسایی نقاط ضعف و نواقص سیستم از طریق بررسی و ارزیابی شکایات، کاهش میزان شکایات ارباب رجوع و در نهایت، تحقق شهروند مداری در سیستم است.

وی تصریح کرد: سیستم مدیریت انرژی براساس ISO50001 نیز ابزاری برای بهبود مستمر در زمینه مصرف انرژی، کارایی انرژی و انتخاب منابع مختلف آن است و با استقرار سیستم مدیریت انرژی در شرکت گاز استان، منابع مختلف مصرف ‌کننده انرژی به ‌طور مستمر ارزیابی می ‌شود و با توجه به نتایج تحلیل ‌های انجام ‌شده، اقدام ‌های اصلاحی برای مدیریت مصرف انرژی انجام می ‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up