• شناسه خبر : 45816
  • تاریخ انتشار : 22 دی 1399 - 08:49

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و مدیرکل صدا و سیمای استان از خانواده‌های شهدا و جانبازان ‌عرصه مبارزه با مواد مخدر در اردبیل تجلیل شد.

 

شهدا

 

یاسر شاهی در مراسم تجلیل از خانواده ‌های شهدا و جانبازان در عرصه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ایجاد آرامش و امنیت در جوامع بشری از مهمترین مسائل در آموزه ‌های دینی است.

وی با بیان اینکه شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ انجام دادند، افزود: شهدای مبارزه با مواد مخدر تنها شهدای امنیت نیستند بلکه شهدای سلامت مردم ایران و بشریت هستند که مظلومیت خاصی دارند، این شهدا جان خودشان را در راه سلامت و امنیت کشور فدا کردند و به والاترین مقام نزد خدا نایل شده ‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل ۱۹ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است، گفت: دولت مدیون شهدا و خانواده شهیدان است و خود را در مسیر و راه آنان می ‌داند.

شاهی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: رشادت ‌های سردار حاج قاسم سلیمانی در راه امنیت میهن اسلامی از یادها نخواهد رفت و ملت با عظمت ایران برای همیشه قدردان این فرزند قهرمان خود خواهند بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up