• شناسه خبر : 45847
  • تاریخ انتشار : 23 دی 1399 - 02:46

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به فعال بودن ۷۳ طرح سرمایه‌گذاری در سطح استان گفت: برنامه‌ریزی شده تا در دهه فجر امسال سه هزار میلیارد طرح سرمایه‌گذاری در استان افتتاح شود.

نادر فلاحی

نادر فلاحی ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری دهه فجر و سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان اظهار داشت: در سطح استان ۲۲ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری نزدیک به سه هزار میلیارد ریال آماده افتتاح است که بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه برای اشتغالزایی ۴۴۷ نفر به شکل مستقیم و دو هزار و ۴۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم را فراهم کرده است.

وی از جمله این طرح‌ها را ۹ واحد اقامتی و مابقی را شامل محوطه گردشگری، آبدرمانی، سفره‌خانه سنتی و واحد پذیرایی عنوان کرد و افزود: در شهرستان اردبیل چهار طرح، در بیله‌سوار، گرمی، نمین و نیر هر کدام یک طرح، در خلخال سه طرح، در مشگین‌شهر پنج طرح و در سرعین ۶ طرح برای بهره‌برداری در نظر گرفته شده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به ۷۳ طرح در دست اجرای سرمایه‌گذاری در سطح استان ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۶۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان بیان کرد: در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان مقرر شده تا از هفت طرح شامل دو هتل چهار‌ستاره، یک هتل سه‌ستاره، سه مجتمع گردشکری و پارک آبی سرعین با حجم سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۵۰۰ نفر بازدید شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up