• شناسه خبر : 46099
  • تاریخ انتشار : 27 دی 1399 - 01:13

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: برای اداراتی که الگوی مصرف بهینه گاز طبیعی را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار و در مراحل بعدی به قطع گاز ادارات مربوطه اقدام می‌شود.

علمک گاز

سردار اسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به دستورالعمل‌های مصرف گاز طبیعی و لزوم صرفه‌جویی در بخش‌های دولتی، به رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به مصرف بالای گاز طبیعی و افزایش آلودگی هوا، مسئولان و کارکنان ادارات دولتی موظف هستند به منظور صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی و کاهش آلودگی هوا الگوی بهینه مصرف را رعایت کنند.

اسماعیلی گفت: مطابق بخشنامه رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی تمامی شرکت‌ها، نهادهای دولتی، نهادهای نیرو‌های مسلح و استانداری و فرمانداری‌ها موظف هستند نسبت به رعایت کامل مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به بخشنامه دولت در خصوص رعایت دمای رفاه در مراکز اداری و نظامی ، اظهار کرد: برای اجرای این بخشنامه، رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در داخل اتاقهای ادارات و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده، روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز وقت اداری و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل و استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: تیم‌های بازرسی شرکت در قالب ۲۹ تیم بازرسی در هر یک از شهرستان‌های استان اردبیل با رصد دقیق مصارف بخشهای اداری، مساجد، اماکن عمومی و نهادهای نظامی در سطح استان که شامل چهار هزار و ۶ مشترک است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up