• شناسه خبر : 46197
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 12:08

نماینده مردم اردیبل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه ایجاد اشتغال را با فعال کردن واحدهای راکد ایجاد کنیم.

کارگاه صنعتی

 

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی بیان کرد: در این سال باید واحدهای راکد را فعال و واحدهای فعال را توسعه دهیم  تا موجبات اشتغال را برای جوانان استان فراهم نماییم.

نماینده مردم اردیبل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در اواخر سال جهش تولید قرار داریم  بایستی برنامه‌های خوبی جهت ارائه از عملکرد سال جهش تولید داشته باشیم .

وی با تاکید در خصوص سرمایه‌گذاری در استان گفت:  با سرمایه‌گذاران طوری رفتار کنید که برای سرمایه‌گذاری در استان رغبت نشان دهند چنانچه به سرمایه‌گذاران کم لطفی شود و یا بروکراسی اداری طولانی باشد  دیگر هیچ سرمایه‌گذاری مایل به سرمایه‌گذاری در استان نخواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  همچنین در خصوص تربیت نیروهای موجود از مسئولین و مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی خواست نهایت سعی و تلاش خود را برای تربیت نیروهای مجرب و کارشناس به کار گیرند چرا که یکی از اقدامات  اساسی، تربیت صحیح و بروز نیروی کار می‌باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up