• شناسه خبر : 46224
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 05:26

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی اردبیل گفت: تالارهای استان می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

 

تالار

 

سجاد مهدی زاده با اشاره به رفع برخی محدودیت ‌های کرونایی در ارتباط با اصناف، اظهار داشت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام رنگ‌بندی در استان ‌ها، با توجه به اینکه استان اردبیل نیز به رنگ آبی درآمد و با تصمیم ‌گیری مقامات مسئول مقرر شد تا تالارها با رعایت کامل دستور العمل‌ های بهداشتی فعالیت خود را از امروز آغاز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از رسته ‌های شغلی همچون عکاسان، گل‌ فروشان، کارگران تالارها، آرایشگاه‌ ها و مزون داران به تالارها بستگی دارند و طی این مدت به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کاسبی خوبی نداشته ‌اند و متضرر شده‌ اند، مقرر شد تا تالارها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بازگشایی شوند.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی اردبیل گفت: تالارها با ۳۰درصد ظرفیت و تا ساعت ۸/۳۰ شب مجاز به فعالیت هستند و از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری خواهد شد.

مهدی زاده بیان کرد: گشت مشترک بازرسی اتحادیه و مرکز بهداشت جهت پیشگیری و جلوکیری از شیوع دوباره ویروس کرونا، همه روزه از تالارها و مراکز پذیرایی بازدید و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون اقدام خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up