• شناسه خبر : 46230
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 05:23

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تشدید برخورد با متخلفان و سوء استفاده ‌کنندگان از مواریث استان در راستای حفاظت هر چه بیشتر از آن خبر داد.

ناصر عتباتی

 

ناصر عتباتی در این مراسم ایران را مهد تمدن در جهان دانست و گفت: همه ما به تاریخ و فرهنگ غنی این سرزمین می بالیم و حمایت ‌های لازم را برای حفاظت از آن انجام خواهیم داد.

وی حفاظت و حراست از میراث فرهنگی و هویت تاریخی ایران را وظیفه تک تک مردمان این سرزمین عنوان کرد و افزود: با تشدید برخوردهای قضایی و حقوقی با متخلفان و سوء استفاده‌ کنندگان از این مواریث، در راستای حفاظت هر چه بیشتر از آن تلاش می ‌کنیم.

نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان اردبیل نیز با قدردانی از دستگاه قضایی استان و در راس آن رئیس کل دادگستری استان از اقدامات حفاظتی اداره ‌کل میراث ‌فرهنگی استان تداوم این اقدامات را زمینه ‌ساز جلوگیری از دست ‌درازی به آثار تاریخی و میراث ‌فرهنگی منطقه عنوان کرد.

اهدای لوح تقدیر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل به پاس قدردانی از حمایت ‌های حقوقی و قضایی در حفظ میراث فرهنگی استان طی مراسمی توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل و جمعی از پرسنل این اداره به ایشان تقدیم شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up