• شناسه خبر : 46240
  • تاریخ انتشار : 29 دی 1399 - 05:52

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۷۶۵ تن نهاده های دامی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

قاچاق کالا

سردار هوشنگ حسینی از تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه اخلال گران امنیت و نظم اقتصادی در احتکار کالا و اجناس خبر داد و اظهار داشت: این طرح با حداکثر توان و با بهره مندی از امکانات و در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه از شناسایی ۳ شرکت که مسئولان آن از تحویل نهاده‌های دامی یارانه‌ای به مرغداران و دامداران خودداری و قصد دستیابی به سود بیشتر از طریق فروش آزاد را داشتند خبر داد.

حسینی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از اطمینان از فعالیت مجرمانه مسئولان این شرکت‌ها و پس از هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناس سازمان جهاد کشاورزی به آدرس این شرکت ها اعزام؛ که پس از بازرسی‌های به عمل آمده از انبارهای این ۳ شرکت ۷۶۵ تن نهاده های دامی از نوع جو و کنجاله سویا که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه نهاده‌های دامی کشف شده پس از هماهنگی های لازم تحویل مرغداران و دامداران شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۱۵ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال است.

حسینی با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی موجبات رضایتمندی مسئولان استانی را به همراه داشت تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up