• شناسه خبر : 46328
  • تاریخ انتشار : 30 دی 1399 - 04:57

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور جهت افتتاح و پیگیری روند احداث و تجهیز چندین مدرسه در پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز وارد این حوزه انتخابیه شد.

هواپیمای فرودگاه

به دعوت نماینده مردم شهرستان پارس ‌آباد، اصلاندوز و بیله ‌سوار امروز معاون وزیر آموزش و پرورش کشور جهت افتتاح و پیگیری روند احداث و تجهیز چندین مدرسه وارد این حوزه انتخابیه شد.

عباس جهانگیرزاده در این خصوص با بیان اینکه با پیگیری ‌های انجام شده آقای دکتر رخشانی مهر امروز در حوزه انتخابیه ما حضور یافت، افزود: دعوت از رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در راستای پیگیری مطالبات و کمبودهای حوزه آموزشی و قشر فرهنگی منطقه انجام گرفته و تلاش خواهیم کرد اعتبارات و امکانات قابل توجهی برای منطقه جذب نماییم.

آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه آیت الله طالقانی شهرستان بیله سوار با حضور دکتر رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و عباس جهانگیرزاده نماینده مردمی، فرماندار و امام جمعه، جمعی از فرهنگیان و اهالی شریف شهرستان برگزار گردید.

معاون وزیر آموزش و پرورش کشور امروز ابتدا با حضور در شهرستان پارس ‌آباد پروژه مدرسه ۶ کلاسه ایثار جعفرآباد و ۱۲ کلاسه پارس ‌آباد را کلنگ ‌زنی کرده سپس راهی اصلاندوز شده تا مدرسه ۱۲ کلاسه سردار سلیمانی را در شهرستان اصلاندوز کلنگ ‌زنی کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up