• شناسه خبر : 46438
  • تاریخ انتشار : 01 بهمن 1399 - 12:18

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به طرح ملی پوشش نوآموزان گفت: والدین می توانند برای استفاده از چنین فرصتی به نزدیکترین مدرسه ابتدایی محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام نواموزان خود اقدام نمایند.

 احمد ناصری عنوان کرد: هرچند پیش دبستانی دوره رسمی نیست ولی اهمیت آن بقدری است که آموزش و پرورش در تلاش است تا دانش اموزان این دوره را سپری نمایند.

ناصری با بیان اینکه در سال های قبل ۸۵ درصد از نوآموزان استان تحت پوشش قرار گرفته است، تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط کنونی امسال این مقدار کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: برای پوشش حداکثری نوآموزان در کشور ، وزارت آموزش و پرورش اقدام به اجرای طرح ملی پوشش نوآموزان در سراسر کشور نموده است که بر اساس آن والدین می توانند به نزدیکترین مدرسه دولتی ابتدایی محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین در مورد نحوه آموزش نوآموزان در شرایط کنونی گفت: کانال آموزشی با محتواهای آموزشی در شبکه ” شاد” ایجاد شده است که والدین می توانند از این محتواها برای آموزش نوآموزان استفاده کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up