• شناسه خبر : 46470
  • تاریخ انتشار : 01 بهمن 1399 - 04:25

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان اردبیل با اشاره به آماده باش راهداران گفت: با توجه به پیش ‌بینی‌ های هواشناسی احتمال کولاک در برخی محورهای مواصلاتی استان وجود دارد.

برف

کلیم الله وثوقی اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی ‌های هواشناسی احتمال کولاک در برخی محورها وجود دارد و از دیشب بارش برف در شمال استان آغاز شده است و هم‌ اکنون نیز شاهد بارش ‌ها در محور مشگین ‌شهر- پارس آباد، بیله سوار و گرمی هستیم.

وی با بیان این که محور مشگین به پارس‌آباد کولاک نسبی وجود دارد، افزود: شدت بارش ‌ها از امروز بیشتر خواهد شد که راهداران استان با تمامی امکانات و تجهیزات کامل در آماده باش هستند و در محل ‌های تعیین شده مستقر شده ‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای استان اردبیل تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای برای خدمات ‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین ‌آلات سبک و سنگین را در محورهای مو اصلاتی مستقر کرده و از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه ‌ها نیز استفاده می ‌کند.

وی افزود: از همشهریان و کسانی که قصد سفر دارند درخواست می ‌شود حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ‌ها و حمل و نقل جاده‌ ای استان تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه ‌ها مطلع شوند و از داشتن تجهیزات زمستانی به همراه خود اطمینان حاصل کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up