• شناسه خبر : 46518
  • تاریخ انتشار : 02 بهمن 1399 - 03:08

عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید در سال آینده یکی از اولویت‌های شورا و شهرداری احداث، تجهیز و راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک باشد.

علیرضا پوستی

 

علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در بارش برف اوایل زمستان به رغم تلاش پرسنل شهرداری، برف ‌روبی با تأخیر و تعلل در مناطق مختلف انجام شد که این کار اعتراض و نارضایتی مردم را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم در برف ‌روبی دو ماه باقی مانده از فصل زمستان شهرداری به نحوی عمل کند تا به سرعت در معابر اصلی و حتی کوچه ‌ها و معابر فرعی نیز برف جمع آوری و از انباشت آن جلوگیری شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت استفاده از تجهیزات و امکانات مکانیزه را در حوزه برف‌ روبی یادآور شد و گفت: باید یک فکر اساسی در این زمینه داشته باشیم و در بودجه سال ۱۴۰۰ منابعی برای این کار در نظر گرفته شود.

پوستی در ادامه به ضرورت احداث مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: قابل قبول نیست بعد از گذشت دو سال این پروژه همچنان معطل انتخاب پیمانکار و مشارکت ‌کننده بماند در حالی که احداث این مرکز در اردبیل از ضرورت ‌ها ست.

وی خاطر نشان کرد: حذف این پروژه از ردیف اعتباری شهرداری اردبیل قابل قبول نیست و باید در سال آینده یکی از اولویت‌ های شورا و شهرداری احداث، تجهیز و راه ‌اندازی این مرکز باشد.

پوستی اضافه کرد: هر چند شهرداری با دانشگاه صنعتی شریف در مورد نصب تجهیزات رایزنی ‌هایی را انجام داده اما بهتر است با همکاری پلیس راهور در اولین فرصت احداث مرکز کنترل ترافیک در اولویت برنامه ‌ریزی ‌ها باشد تا در کمتر از شش ماه بتوانیم پروژه را به سرانجام رساند.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در بسیاری از استان‌ ها این مرکز کنترل در شهرهای بزرگ و کلان شهرها راه ‌اندازی شده و ما در اردبیل نیاز جدی به این مرکز داریم تا معضل ترافیک در هسته مرکزی شهر و نابسامانی‌ های شکل گرفته برطرف شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up