• شناسه خبر : 46721
  • تاریخ انتشار : 05 بهمن 1399 - 02:56

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳ میلیون و ۵۰۷ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

صادرات و واردات کالا

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان بیله سوار  اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته ۲۴۶ هزار و ۳۱۶ برگ بارنامه نیز در این مدت صادر شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است، افزود: بیشترین کالای استان از شهرستانهای اردبیل، پارسآباد و نمین جابهجا شده است.  

شیرینزاده محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابهجا شده در استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان اردبیل است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از تلاشهای شبانهروزی رانندگان سختکوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

وی با اشاره به ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان، یادآور شد: ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت میکنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکلهای بهداشتی به شرکتهای حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت میشود.

شیرین زاده گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام میشود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا میتوانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up