• شناسه خبر : 46762
  • تاریخ انتشار : 06 بهمن 1399 - 12:08

استاندار اردبیل گفت: موج جدید کرونا را در اردبیل مدیریت می‌کنیم و امیدواریم مردم ما را مجبور به اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه نکنند.

اکبر بهنامجو

اکبر بهنامجو ‌‌در جلسه کارگروه تبلیغات مدیریت کرونا اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه جوی سرد و نیز احتمال خیز مجدد کرونا در این ایام مدیریت این موج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که با مثبت بودن یک نفر از اعضای خانواده بقیه نیز باید خود را قرنطینه کرده و آزمایش دهند، بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال و مصون ماندن از کرونای انگلیسی رعایت تمامی ملزومات بهداشتی و پروتکل‌های آن لازم و ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: قرارگیری جواب تست و تصمیم‌گیری درمان افراد مشکوک و مبتلا با کمک کادر درمان انجام می‌یابد و در این زمینه ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از شروع پیک جدید و سپری شدن فصل زمستان یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

بهنامجو اظهار کرد: رعایت اصول بهداشتی و نیز رعایت همه‌جانبه پروتکل‌ها جزو خواسته و انتظار ما از مردم است تا محدودیت‌های بیشتری اعمال نکرده و شرایط را با همکاری‌های همه‌جانبه مردم مدیریت و کنترل کنیم و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: کرونا به هیچ عنوان تمام نشده و تولید انبوه واکسن نیازمند مدیریت و برنامه‌ریزی‌های اساسی است که در این زمینه برای گذراندن شرایط شکننده درصدد هستیم تا هر چه سریع‌تر این ویروس را مهار کرده و مشکلات موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up