• شناسه خبر : 47693
  • تاریخ انتشار : 23 بهمن 1399 - 04:56

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان اردبیلی نیاز به میدانی برای نشان دادن استعدادها دارند.

بیکاری جوان

نماینده شهرستان ‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس نیز گفت: طرح ‌های افتتاحی امروز شعف ‌آور است و موجب دلگرمی مردم می ‌شود؛ چرا که این باور را به منصه ظهور می ‌رساند که نظام جمهوری اسلامی و نفس مسیحایی مقام معظم رهبری موجب برکت است و مجلس به عنوان نمایندگان مردم تا آخرین لحظه در کنار دولت هستند.

سید کاظم موسوی افزود: برخی بر این باور هستند که دولت با قرار گرفتن در روزهای پایانی دوره خدمت، فعالیتش را متوقف کرده که شاید انتظار مردم با شرایط موجود تا حدودی فاصله داشته باشد، اما چنین تلقی بی ‌انصافی است.

وی بیان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا با وجود تلاش فرماندهان حوزه سلامت بیش از تحریم‌ها در شرایط کشور تاثیرگذار بود که با وجود همه اینها، اقدام ‌هایی صورت گرفت اما باید همچنان زمینه را فراهم کنیم تا از نخبگان، دانشگاهیان و جوانان بیشتر استفاده شود.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با اشاره به افتتاح بزرگترین سالن دو و میدانی کشور در اردبیل، اظهار کرد: این استان استعدادهای بسیاری در رشته ‌های ورزشی گوناگون داشته و همچنان از ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت فراهم شدن زیرساخت ‌ها و ارج نهادن به آنها دوباره درخشش خواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مجلس و دولت از این ظرفیت ‌های بالقوه، گفت: نوجوانان و جوانان خوبی در دامان خانواده ‌های اردبیلی تربیت شده ‌اند اما نیاز به میدانی برای نشان دادن استعدادها دارند که در این راستا انتظار می ‌رود خانه جوانان استان اردبیل اجرایی شود.

موسوی با بیان اینکه برای تکمیل طرح‌ های نیمه تمام و ایجاد فضاهای ورزشی جدید در دامنه کوه سبلان می ‌بایست اعتبار مناسبی تخصیص داده شود، تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان ساز و کاری برای اشتغال جوانانی که در رشته ‌های مرتبط ورزشی دانش ‌آموخته شدند، در نظر بگیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up