• شناسه خبر : 51042
  • تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1400 - 05:36

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نقد درون گفتمانی در جریان انقلابی باید تقویت شود.

شهرخوان

 

 

محمود عباس‌ زاده در نشست دبیران شهرستانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با نمایندگان مجلس بر ضرورت هم افزایی نیروهای دلسوز مناطق مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: نقد درون گفتمانی در جریان انقلابی باید تقویت شود.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان با همه توان و دریافت نظرات نخبگان و آحاد مختلف مردم به دنبال حل مشکلات استان و توسعه مناطق مختلف و شهرستان های مختلف استان هستند.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نیزدر این نشست با تاکید بر ضرورت فهم مشترک از نظام مسائل استان گفت: نیروی انسانی اساس و پایه توسعه است و تفکر انقلابی و نیروهای مجهز به این نگاه می توانند جهش قابل توجهی را در رشد پیشرفت کشور و گره گشایی از مسائل کشور را ایجاد نمایند.

ولی اسماعیلی ضرورت توسعه متوازن نقاط مختلف استان را یادآور شد و افزود: دولت جوان و انقلابی برخواسته از بطن مردم و آگاه به مشکلات جامعه خواهد توانست زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در منطقه و جهان باشد.

تاکید بر ضرورت هم افزایی و فهم مشترک از نظام مسائل استان اردبیل

دبیر شورای ائتلاف استان هدف از برگزاری این نشست را تداوم برنامه‌ های شورای ائتلاف برای بررسی مسائل و مشکلات مناطق مختلف استان عنوان کرد و گفت: شورای ائتلاف صرفاً فعالیت انتخاباتی ندارد و در طول یک سال گذشته، نشست‌ های متعددی را با حضور نمایندگان محترم استان جهت بررسی مسائل و برنامه های توسعه ای مناطق مختلف استان تشکیل داده است.

میر فخرالدین زاهد بیان کرد: این نشست‌ ها با هدف هم افزایی و تشریک مساعی در قالب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با نمایندگان و مسئولان استان تداوم خواهد یافت.

نشست دبیران شهرستان‌ های گرمی، اصلاندوز، بیله سوار، پارس آباد و مشگین شهر با حضور هیات رئیسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و محمود عباس زاده مشگینی و ولی اسماعیلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اردبیل برگزار شد.

در پایان  این نشست، دبیران شهرستانی شورای ائتلاف و هیات رئیسه شورای ائتلاف استان به بیان دیدگاه‌ ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات شهرستان‌ های استان مورد بررسی قرار گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up