• شناسه خبر : 53353
  • تاریخ انتشار : 08 تیر 1400 - 12:03

امام جمعه اردبیل گفت: باید از ظرفیت مردم برای مساعدت به زندانی‌ها و خانواده آنان استفاده کرد.

آیت‌ الله سیدحسن عاملی در بازدید از زندان مرکزی اردبیل که به مناسبت هفته قضائیه انجام شد، با حضور در بندهای عمومی زندان مرکزی اردبیل ضمن استماع درخواست‌ ها و مشکلات زندانیان از حوزه‌ های فرهنگی و تربیتی، بهداشت و درمان، کارگاه‌ های اشتغال، بند نسوان و … بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمت‌ رسانی و نحوه فعالیت بخش‌ های مختلف در زندان مرکزی اردبیل قرار گرفت. وی در این بازدید با بیان اینکه ریشه اصلی بزه در جامعه دو عامل اقتصاد و مسایل فرهنگی است، گفت: با ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده آنان و نهادینه کردن آموزه‌ های فرهنگی و دینی در بین زندانیان، شاهد تحول و تولد دیگر آنان خواهیم بود.

وی با تاکید بر تقویت کمسیون عفو و بخشودگی، افزود: مردم استان اردبیل مردمی نوع‌ دوست و خیرخواه بوده و مشارکت خود را بارها در صحنه‌ های مختلف نشان داده‌ اند.

امام جمعه اردبیل فعالیت‌ های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها را مورد تاکید و اهمیت قرار داد و اظهار داشت: تبلیغات مناسب و روشنگری‌ های منطقی و نشان دادن تاثیرات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ ها، باعث ایجاد تفکری نو و تغییر در نگرش آحاد مردم نسبت به زندانی ها و زندان می شود.

وی با قدردانی از همراهی مردم استان در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، افزود: باید از ظرفیت مردم برای مساعدت به زندانی‌ ها و خانواده آنان استفاده کرد.

یاسر امجدی، مدیرکل زندان‌ های استان اردبیل هم در این بازدید با بیان اینکه به‌ مناسبت حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در زندان مرکزی و بازدید از این مجموعه، تعداد ۱۱ نفر از زندانیان با اعطای مرخصی پایان محکومیت آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند، از تمدید مرخصی ۵۶ نفر از زندانیان خبر داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up