• شناسه خبر : 53690
  • تاریخ انتشار : 16 تیر 1400 - 01:54

رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل اضافه کرد: تا کنون در استان اردبیل ۳۹۸ پروژه مردمی و مشارکتی در قالب هزار و ۵۸۸ کلاس درس توسط خیّرین مدرسه ساز حقیقی و حقوقی در سطح استان اردبیل احداث شده است.

 

نوسازی مدرسه

 

جواد قرآن نویس در یازدهمین سالروز درگذشت این بزرگ خیّر مدرسه ساز استان اردبیل در بهشت زهرا(س) افزود: هر سال به تعداد مدرسه‌های ساخته شده توسط خیّران در استان اردبیل افزوده می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ما بسیار مهم است که محیط مناسب و شایسته‌ای برای تعلیم و تربیت فرزندان خود فراهم کنیم و این وظیفه سنگین را خیّران مدرسه ساز بر عهده گرفته اند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل هم اکنون ۷۲ پروژه در قالب ۲۸۱ کلاس درس در دست اجرا است و خیران اهتمام ویژه ای برای مدرسه سازی دارند.

قرآن نویس با بیان اینکه خیّرین مدرسه ساز ولی نعمت های استان هستند، تشریح کرد:مدارس خیرساز امانت هایی در اختیار ما هستند و وظیفه اصلی همه، حفظ و نگهداری این امانت ها است.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه در قبال مدارس خیرساز، عدم تغییر نام اصلی این مدارس است، ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس باید تمام تلاش خود را در زمینه مقابله با این تغییر انجام دهند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل افزود: مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اربدیل و شورای بانوان خیّر مدرسه ساز استان در زمینه حفظ نام اصلی تمامی مدارس خیّر ساز دست به هراقدامی خواهند زد تا حافظ امانات خیران باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up