• شناسه خبر : 54079
  • تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 02:57

مدیرکل بنیاد استان اردبیل در دیدار از والدین معظم شهید گرانقدر حسین ولی نژاد قره تپه تصریح کرد: در جوار والدین شهدا بودن مثل حضور در مجالس قرآنی و دینی و توفیق الهی است و خداوند را بخاطر این توفیق شاکریم .

شهید

مدیرکل بنیاد و مدیرکل امنیتی و انتظامی استان اردبیل به مناسبت تجلیل از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز از خانواده شهید والامقام « حسین ولی نژاد قره تپه »دیدار کردند .
یاسر شاهی با قدردانی از شهدای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تجلیل از صبر و استقامت و ایثارگری خانواده شهید حسین ولی نژاد قره تپه گفت : در دین مقدس اسلام برای تمام ارزش های معنوی اسوه هایی وجود دارد و اسوه ی مادران معظم شهدا حضرت فاطمه زهرا ، حضرت زینب و حضرت ام البنین سلام اله غلیهم هستند . مادران و پدران گرانقدر شهدا نیز عزیزان خود را قربانی دین خدا دانسته و به آن افتخار می کنند و با کمال عزت و شرافت ایستادگی و صبر پیشه کردند .
مدیرکل بنیاد با بیان اینکه پیامبر عظیم الشان اسلام به اصحابش می فرمودند که در دیدار از خانواده های شهیدان از شان و منزلت شهدا صحبت کنید ، گفت :بعد از جنگ بدر وقتی بازماندگان و مجروحین جنگ را سر وسامان دادند در این بین تعدادی از والدین شهیدان از شهادت فرزندان خود بی تابی می کردند پیامبر اسلام با عنایت پیامبری جایگاه فرزندان آنها را در بهشت نشان داد و والدین شهدا وقتی جایگاه فرزندان شهید خود را ملاحظه کردند ارام شدند . تحمل داغ جوان سخت است ولی وقتی نگاه قرآن و ائمه اطهار را نسبت به شهدا می بینیم تحمل آن اسان می شود .
مدیرکل بنیاد تصریح کرد : دیدار مسئولین از والدین شهدا فرصتی مغتنم و برای آنها ارام بخش است . خداوند را شاکریم که توفیق زیارت خانواده های شهدا را نصیب ما می کند در جوار والدین شهدا بودن مثل حضور در مجالس قرآنی و دینی است .
رییس اداره بنیاد شهرستان اردبیل و رییس دفتر و روابط عمومی و ارتباطات و مراجعات بنیاد استان دیدار کنندگان را همراهی کردند .



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up