• شناسه خبر : 54368
  • تاریخ انتشار : 31 تیر 1400 - 01:40

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: رسانه و بانوان می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی موثر باشد و باید فضا را برای فعالیت بانوان رسانه‌ای هموار کرد.

 

 

یاسر شاهی در جلسه کارگروه رسانه‌ای بانوان استان اردبیل با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اظهار داشت: حضور و اعلام همکاری بانوان رسبان را گرامی می‌داریم و بنیاد شهید همکاری تمام و کمال خودرا با بانوان رسانه‌ای اعلام می‌کند چرا که نیاز داریم از ظرفیت رسانه در تمامی حوزه بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تشکیل کارگروه رسانه‌ای بانوان جای خوشحالی دارد افزود: افتخار می‌کنیم که بانوان رسانه‌ای خودجوش برای انجام فعالیت اجتماعی، فرهنگی ورود کردند و انتظار داریم در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی قلم بزنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همکاری و تعامل بانوان رسبان با معاونت فرهنگی بنیاد شهید شد و افزود: رسانه و بانوان می‌توانند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی موثر باشد و باید فضا را برای فعالیت بانوان رسانه‌ای هموار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز رسانه یک قدرت اثرگذار در تمامی جریانات است و باید از این ظرفیت مهم به نحو احسن استفاده شود.

در ادامه پروین حسینی نماینده رسبان اردبیل اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نوجوانان و جوانان نهادینه شود و این رسالت بزرگی است که بانوان رسانه‌ای هم در این راستا تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در کنار انجام فعالیت‌های رسانه‌ای بانوان رسبان به فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هم ورود کرده است افزود: اخیرا با اهدای گل به بانوان در سطح شهر به مناسب سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته حجاب و عفاف این روز بزرگ را گرامی داشتیم‌.

این مسئول ادامه داد: ما آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم چرا که همه ما آسایش و امنیت کنونی را مدیون خون شهدا هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up