• شناسه خبر : 54511
  • تاریخ انتشار : 03 مرداد 1400 - 06:11

رئیس نظام مهندسی استان اردبیل گفت: آماده همکاری و ارتقا کیفی تاسیسات گردشگری هستیم.

 

مسافر گردشگر

 

محمدرضا انوری در جلسه مشترک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با بیان اینکه دوران طلایی میراث فرهنگی اردبیل در حال گذر است، اظهار داشت: آماده همکاری و ارتقا کیفی تاسیسات گردشگری هستیم.

وی ضمن تقدیر از نگاه همه جانبه مدیرکل میراث فرهنگی افزود: با همت و زحمات انجام یافته، اردبیل به برند گردشگری کشور تبدیل شده است و ایده، مدیر‌کل میراث در راستای هم‌افزایی دو مجموعه سبب اتفاقاتی شگرف در مهندسی و طراحی معماری ابنیه و تاسیسات گردشگری خواهد شد.

لزوم هماهنگی و تعامل سازمان نظام مهندسی با اداره کل میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این جلسه به لزوم هماهنگی و تعامل سازمان نظام مهندسی با اداره کل میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی و همراهی مجموعه های تخصصی، سبب تعالی و رشد هرچه بیشتر و بهتر استان خواهد شد.

فلاحی تصریح کرد: در طراحی و ارتقای کیفی مجموعه‌های گردشگری، جامعه مهندسی و گروه‌های تخصصی نظام مهندسی میتواند نقش مهمی را ایفا کند‌.

وی لزوم توجه به سیما و منظر را خاطرنشان کرد و بیان کرد: اردبیل، با دارا بودن سرمایه‌های غنی فرهنگی و میراث عظیم هنری و معماری، باید در دوران معاصر نیز بناهای فاخری را از خود برای آیندگان به یادگار بگذار.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: تعامل دوسویه در پروژه‌های گردشگری استان سبب رونق استان خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up