• شناسه خبر : 56511
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1400 - 03:38

طرح راه اندازی برنامه های رادیویی و پخش مستقیم جلسات رسمی صحن شورا، اعمال تشویقات و تنبیهات و…. از جمله طرح شفافیت شورای شهر اردبیل است.

 

سلامت صفری

سلامت صفری در مورد شفاف سازی مباحث مطرح شده در شورا تصریح کرد: نباید واژه شفافیت مثله شود بلکه باید فاصله و دیوارهای موجود بین مردم و مجموعه شورا و شهرداری از بین برداشته شود که در این راستا قرار است یک طرح جامع شفاف سازی تهیه گردد که دارای چند فصل و یا عنوان باشد.

وی افزود: شفاف سازی باید از قانون و ضوابط و چهاچوب و زیرساخت مشخص برخوردار و تبعیت کند بطوریکه تکمیل سامانه های هفده گانه شهردار الکترونیک در این راستا بعنوان یکی از زیر ساختها جزئ اولویتهای شورای ششم خواهد بود.

سلامت صفری افزود: ما سعی خواهیم کرد طرح جامع شفاف سازی از عناوین و سرفصلهای متعددی برخوردار باشد که برای نمونه؛ طرح راه اندازی برنامه های رادیویی و پخش مستقیم جلسات رسمی صحن شورا در قالب صدای شهروند و شورا و شهرداری، نحوه مبارزه با فساد اداری در شورا و شهرداری، اعمال تشویقات و تنبیهات در مدیریتهای شهرداری، عزل و نصب ها، جذب و بکارگیری نیرو در شهرداری، دخل و خرج ها و درآمد و بدهی شهرداری، دخالت شهرداری در انتخابات، وضعیت پرداخت بیمه و حقوق و دستمزد کارگران، رای شفاف به لوایح و طرح ها ، وضعیت ارائه خدمات به شهروندان عزیز و سایر موارد را در بر گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این طرح با اراده جمعی و وحدت و همدلی و تعامل خوب اعضای محترم شورای اسلامی در آینده تهیه و تصویب شود.

شورای شهر



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up