• شناسه خبر : 56519
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1400 - 03:00

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل گفت: جلسات رسمی و علنی شورای شهر برای آگاهی و اطلاع شهروندان باید به صورت آنلاین پخش شود.

شورای اردبیل

بهروز اسکندپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در زمان انتخابات همواره از شفافیت کارها و فعالیت های خودمان در شورای شهر دوره ششم سخن گفتیم که بهتر است از همین روزهای نخستین فعالیت با همکاری اصحاب رسانه و دعوت از آنها جلسات شورا به صورت مستقیم و آنلاین از شبکه های اجتماعی پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ ایرادی ندارد که مخالفان و موافقان طرح ها و لوایح به نفع شهر و شهروندان دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح کنند تا مردم نیز در جریان این امر قرار گیرند.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اردبیل گفت: با سازوکارهای مشخص باید امر نظارت و شفافیت بر کارها را مورد توجه قرار داد تا این امر خود به بهبود فرآیندها و مبارزه با فساد منجر شود.

اسکندرپور افزود: ما حق نداریم املاک و دارایی های شهرداری را به خاطر کارهای روزمره و متداول به حراج بگذاریم بلکه شورا و شهرداری باید از محل منابع درآمدی آن هم به شکل پایدار حقوق پرسنل را پرداخت کند ت نارضایتی در این زمینه شکل نگیرد.

وی ادامه داد: فروش املاک در یک چارچوب و فرآیند قانونی انجام می شود و این امر نباید وابسته به اموری همچون پرداخت حقوق و یا اقدامات زودگذر باشد بلکه بهتر است از این منابع در راستای جلب رضایت پیمانکاران در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی استفاده کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up