• شناسه خبر : 57059
  • تاریخ انتشار : 23 شهریور 1400 - 02:18

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این زمینه بیان کرد: افتتاح نخستین واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرک صنعتی اردبیل روزنه توسعه اقتصادی استان است تا بتوانیم سالانه ۱۲ هزار تخته فرش ماشینی را به بازار هدف ارسال کنیم.

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این زمینه بیان کرد: افتتاح نخستین واحد تولیدی فرش ماشینی در شهرک صنعتی اردبیل روزنه توسعه اقتصادی استان است تا بتوانیم سالانه ۱۲ هزار تخته فرش ماشینی را به بازار هدف ارسال کنیم.

وی بیان کرد: این واحد تولیدی فرش ماشینی با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی ایجاد شده و در مساحتی بیش از سه‌هزار متر مربع زمین و با زیربنای ۸۴۰ متر مربع در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فعالیت خود را آغاز کرده است.

صادقی تصریح کرد: توسعه صادرات و ارتقای تولیدات متنوع از فرش ماشینی برای مصرف داخلی اولویت اساسی بوده و به همین منظور ۱۸ نفر به صورت مستقیم در هر شیفت کاری واحد تولیدی فرش ماشینی اردبیل مشغول به کار هستند که در این زمینه تمهیدات لازم به کار گرفته شده است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۸ پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان اردبیل صادر شده که نسبت به سال ۹۸ با رشد ۸۴درصدی مواجه شده و امسال نیز مقرر شده تا ۱۵۰ واحد در حال احداث به‌بهره‌برداری برسد که البته تا به امروز ۸۵ واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up