• شناسه خبر : 57151
  • تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 02:16

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: وضعیت راه‌های شمال استان، به ویژه شهرستان مرزی بیله‌سوار مطلوب نیست و در این زمینه جاده‌های مواصلاتی شهرستان از ایمنی لازم بهره‌مند نیستند.

جاده و بزرگراه

حجت‌الاسلام وحید مهدوی‌راد ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل اظهار داشت:  پیشگیری از وقوع جرم در تمامی زیرمجموعه‌های سازمانی در حال انجام است که به همین منظور درصدد هستیم برای شناسایی و برطرف‌سازی آسیب‌ها و عوامل مربوطه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای جلوگیری از وقوع جرم باید در تمامی زیرمجموعه‌های سازمانی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم از آسیب‌ها و عوامل بروز جرم جلوگیری کنیم که به همین منظور افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای افزایش امنیت مسافران باید مورد توجه واقع شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: وضعیت راه‌های شمال استان، به ویژه شهرستان مرزی بیله‌سوار مطلوب نیست و در این زمینه جاده‌های مواصلاتی شهرستان از ایمنی لازم بهره‌مند نیستند که این موضوع از دلایل مهم مرگ و میر و تصادفات جاده‌ای است.

مهدوی‌راد بیان کرد: درصدد هستیم اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام داده و از مشارکت همگانی برای اجرای طرح پیشگیری از وقوع جرم گام برداریم که این مسئله نیازمند اهتمام جدی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است تا بسترهای مناسبی را در این زمینه فراهم کنند.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی با حضور کارشناسان به منظور حذف و شناسایی جرائم پرخطر در استان اردبیل در دستور کار است و در این زمینه تمام هم و غم ما این است که بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را در جامعه به حدأقل برسانیم و مشکلات را برطرف‌سازی کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up