• شناسه خبر : 57272
  • تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 01:40

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی اربعین با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان در چهارم مهر ماه امسال در نظر گرفته شده است.

عزادازی محرم

جلسه قرارگاه اربعین دانشگاهیان استان اردبیل با حضور مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در اردبیل برگزار و نسبت به برنامه‌های اربعین حسینی نظراتی ارائه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: موضوع اربعین مقدمه تحقق نوین اسلامی است و به همین منظور برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی باید به بهترین صورت ممکن باشد.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی اربعین با مشارکت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان در چهارم مهر ماه امسال در نظر گرفته شده و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی اندیشیده شده و تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسمات اقدامات لازم و اساسی را انجام دهیم.

حسنی ادامه داد: استان اردبیل در برگزاری برنامه‌های اربعین حسینی جزو استان‌های پیشگام بوده و خوشبختانه در این زمینه شاهد تحقق اهداف مورد نظر و دستیابی به اهداف مهم هستیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up