• شناسه خبر : 57281
  • تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 01:07

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس از ارزش‌های بسیار والا و داشته‌های فرهنگی ماست و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نباید در لابلای مشکلات کرونا گم شود.

رزمایش دفاع مقدس

مسعود یگانه روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس خلخال اظهار کرد: کرونا مانع از اجرای برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در این شهرستان نخواهد شد و برنامه‌ها متناسب با شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی بصورت حضوری و بستر فضای مجازی ورسانه‌ای برگزار خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از ۵۰۰ شهید ،۳۸۰ جانبازو ۷۲ آزاده دفاع مقدس خلخال گفت: اکنون دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر نتوانسته با اقدام نظامی کشورمان پیروز شود با راه‌اندازی جنگ روانی در مقابل جمهوری اسلامی ایران قد علم کند اما اقتدار ایران اسلامی در کنار تقویت باورهای دینی و پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس مانع دست‌یابی دشمن به اهداف شوم خود خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: دفاع مقدس گرانبهاترین یادگار ارزشمند رزمندگان ایران اسلامی و شهداست و این افتخار نصیب ملتی شده که ولایتمدار و در خط مقام معظم رهبری و امام راحل هستند.

وی گفت: با هدف ارزیابی اقدامات و عملکرد ادارات در طول هفته دفاع مقدس کمیته ارزیابی تشکیل شده و فعالیت‌های ادارات رصد خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس را از برنامه مهم و محوری این هفته یاد کرد و گفت: تمامی ادارات به لحاظ وجود رزمندگان شاغل و بازنشسته وظیفه دارند از همکاران خود تجلیل و مستندسازی لازم در این خصوص جهت اعلام به استان انجام دهند.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه خلخال نیز در این جلسه گفت: ۱۵۰ برنامه در عرصه‌های مختلف فرهنگی،مذهبی، هنری، ورزشی و عقیدتی برای اجرا در طول ایام هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.

سرهنگ جهانبخش عطایی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس “ما مقتدریم” اعلام شده است، اظهار کرد: رژه خودرویی، اجرای همایش تجلیل از رزمندگان، یادوراه های شهدا، اجرای مرحله جدیدی از رزمایش کمک‌های مومنانه، گلباران مزار شهدا، اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم روستایی، پیاده‌روی روز اربعین حسینی و همایش پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال خلخال است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up