• شناسه خبر : 57284
  • تاریخ انتشار : 28 شهریور 1400 - 01:06

سیدغنی نظری‌خانقاه اظهار داشت: طرح تسهیل مجوز سرمایه‌گذاری با تصویب مجلس،‌ به زودی اجرایی می‌شود تا مسئولان در کوتاه‌ترین زمان مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران را…

پول حقوق

سیدغنی نظری‌خانقاه اظهار داشت: طرح تسهیل مجوز سرمایه‌گذاری با تصویب مجلس،‌ به زودی اجرایی می‌شود تا مسئولان در کوتاه‌ترین زمان مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران را صادر کنند و در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده است.

وی بیان کرد: ۳۱۱ میلیارد تومان به متقاضیان طرح‌های خرد پرداخت شده و ۶۵ میلیارد تومان نیز در بانک‌ها معطل صدور مجوز است که این مسئله در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا بسیار حائز اهمیت و اساسی است که این موضوع باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم بانک‌ها را موظف به پرداخت تسهیلات با فرآیند راحت‌تر خواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با توجه به بروکراسی‌های اداری زیاد و سخت، در برخی شرایط بسیاری از سرمایه‌گذاران در اجرای این طرح دلسرد و ناامید می‌شوند که به همین منظور انتظار ما این است تا کمتر از سه روز در همه استان‌ها با استفاده از شناسه یکتا مجوز لازم صادر شود.

نظری‌خانقاه ادامه داد: تعطیلی کارخانه نئوپان و بیکاری ۳۰۰ نفر در این واحد تولیدی نیز در این شهرستان نیازمند ورود جدی است که انتظار داریم هر چه سریع‌تر تکلیف این کارخانه را مشخص کند تا بتوانیم در رونق و توسعه منطقه ورود جدی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دانش‌آموزان روستاهای این شهرستان در آستانه سال تحصیلی جدید قرار دارند، اما نبود اینترنت در برخی روستاها، امکان استفاده از فضای مجازی به ساکنان این روستاها نمی‌دهد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up