• شناسه خبر : 57308
  • تاریخ انتشار : 29 شهریور 1400 - 01:12

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۱۱ هزار دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی به شکل مجازی در سال تحصیلی جدید تحصیل خود را انجام می‌دهند.

دانشگاه محقق

عباس فنی اصل ۲۹شهریورماه در نشست هماهنگی رؤسا و معاونین دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ۱۱ هزار دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی تحصیلات خود را در سال تحصیلی جدید آغاز می‌کنند که هشت هزار نفر از آنها در مقطع کارشناسی تحصیلات خود را به شکل مجازی در سال تحصیلی جدید انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: سه هزار دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا قرار است در سال تحصیلی جدید به شکل حضوری به ادامه تحصیل بپردازند که مشکلی از بابت حضور آنها در کلاس درس وجود ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی به پذیرش سه هزار و ۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: دانشجویان جدید مقطع دکترا ثبت‌نام و تحصیل خود را آغاز کردند و در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی بعد از اعلام نتایج، ثبت‌نام دانشجویان به انجام می‌رسد.

فنی اصل با بیان اینکه در ۸۰ رشته تحصیلی دانشگاه محقق اردبیلی پذیرای دانشجویان مقاطع کارشناسی تا دکتراست، افزود: ما از هر فرصتی استفاده کردیم تا بهترین شرایط را برای حضور دانشجویان در تحصیلات فضای مجازی به وجود آوریم که این شکل تحصیل مزیت‌هایی را نیز به همراه داشته به گونه‌ای که از ظرفیت اساتید برجسته ملی و حتی بین‌المللی استفاده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در کنار تأمین خوابگاه دو نفره، غذا نیز به صورت بیرون‌بر تهیه شده تا مشکلی از بابت ادامه تحصیل نداشته باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up