• شناسه خبر : 57440
  • تاریخ انتشار : 01 مهر 1400 - 03:03

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: سقف تسهیلات پرداختی مسکن برای متقاضیان در شهر اردبیل تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پول حقوق

ابوالفضل کوهی فر اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم و تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال، بانک مسکن نیز به عنوان بانک تخصصی در حوزه مسکن حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

وی تصریح کرد: متقاضیان در سه دوره پنج ساله می توانند مبالغ خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن افزایش داده و با افتتاح حساب از پرداختی تسهیلات جدید بین یک میلیارد تومان تا ۷۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان اردبیل گفت: در پنج ساله اول پرداختی ها باید ۲۰۰ هزار تومان، در پنج ساله دوم ۳۰۰ هزار تومان و پنج ساله سوم ۴۰۰ هزار تومان در هر ماه در نظر گرفته شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند از تسهیلات مسکن برای خانه‌دار شدن استفاده کنند.

کوهی فر حداقل فرصت و زمان انتظار برای بهره‌مندی از این تسهیلات را پنج سال و حداکثر ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: برای شهر تهران یک میلیارد تومان، کلانشهرها ۸۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها که اردبیل و شهرهای دیگر استان را شامل می شود این پرداخت تسهیلات تا ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اگر فردی بخواهد در پایان سال پنجم از تسهیلات استفاده کند، حداکثر تسهیلات پرداختی در شهر اردبیل و سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

کوهی فر بازپرداخت این تسهیلات را ۲۰ ساله اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات اعطایی بانک مسکن برای سپرده‌گذاران با نرخ سود ۹ درصد خواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up