• شناسه خبر : 57568
  • تاریخ انتشار : 06 مهر 1400 - 11:13

به مناسبت هفته دفاع مقدس هر سال مراسمات مختلفی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و دیگر سازمان‌های مردمی و دولتی برپا می‌‌شود که امسال علی‌رغم وجود کرونا هیچ یک از این برنامه‌ها تعطیل نشد.

دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس هر سال مراسمات مختلفی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج و دیگر سازمان‌های مردمی و دولتی برپا می‌‌شود و شعارهای مختلفی به همین مناسبت در ایام هفته دفاع مقدس نامگذاری می‌شود که امسال شعار ما مقتدریم برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه پارس‌آباد با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طرح «میقات صالحین» به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و با تلاش‌های انجام یافته تشکیل حلقه‌های صالحین شکل گرفت که در آن ارتقای محتوای حلقه‌های تربیتی لازمه اساسی و مهم بود.

وی بیان کرد: تبیین مسائل فرهنگی، عقیدتی، سیاسی برای نمازگزاران و تربیت انسان‌های مومن، مجاهد، بصیر و انقلابی از اهداف حلقه‌های صالحین است که به همین منظور از ابتدای سال تاکنون ۱۱۶ مورد برنامه در این زمینه اجرا شده است که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

نوری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون این طرح ۵۰۰ نفر روز در شهرستان پارس‌آباد اجرا شده و ۲۱ حلقه صالحین در شهرستان پارس‌آباد فعال است.

وی تصریح کرد: تبیین مسائل مهم هشت سال دفاع مقدس جزو اولویت‌های اساسی و ضروری برای ما است که درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان و استان دین خود را در مقابل شهدای والامقام ادا کنیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up