• شناسه خبر : 57623
  • تاریخ انتشار : 08 مهر 1400 - 01:38

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس عملیات شهید مدنی از عملیا‌ت‌های جنگ های نامنظم در اردبیل بازسازی و اجرا شد.

علی واحد پیش از ظهر امروز در جلسه بازخوانی نقش رزمندگان منتسب به ارتش استان اردبیل اظهار داشت:  برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار «ما مقتدریم» به صورت فراگیر برگزار شد و بی‌شک این برنامه‌ها حاصل اتحاد نیروهای مسلح و بسیج مردمی و ملت و دولت است که حول رهبری ولایت فقیه شکل گرفته است.

واحد افزود: ارتش قهرمان همواره در طول هشت سال دفاع مقدس بهترین و ماندگارترین حماسه‌ها را خلق کرد و از خود نام و نشان نیک به یادگار گذاشت.

دبیر ستاد برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار کرد: رزمندگان ارتشی استان اردبیل به ویژه دلاوران تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا با شجاعت تمام در مأموریت‌های خود در دفاع مقدس حاضر شدند و جلسات بازخوانی نقش این قهرمانان و یادگاران ۱۱۸۱ شهید ارتش استان در دفاع مقدس را به نمایش خواهد گذاشت.

وی از بازسازی عملیات شهید مدنی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل خبرداد و گفت: هر سال به مناسبت هفته دفاع مقدس یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس با هدف آشنایی بیشتر مردم با ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام بازسازی می‌شود که امسال با توجه به رویکرد نمایشگاه در تبیین جنگ‌های نامنظم، عملیات شهید مدنی از عملیات‌های جنگ‌های نامنظم  با حضور رزمندگان تیپ  ۳۷ حضرت عباس(ع) در طول هفته دفاع مقدس بازسازی و به اجرا درآمد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up