• شناسه خبر : 57687
  • تاریخ انتشار : 10 مهر 1400 - 03:20

استاندار اسبق اردبیل گفت: نقش خود را در استانداری اردبیل هماهنگی می‌دانم، کار اصلی را فعالان بخش خصوصی، مدیران و فرزندان اردبیل انجام می‌دادند و با همکاری آنها موتور توسعه استان را روشن نگه داشتیم.

اکبر بهنام جو

 

بهنام‌جو افزود: زمانی که من وارد استان اردبیل شدم به تنهایی آمدم و تنهایی هم نمی‌شود کاری را انجام داد، اگر موفقیتی بوده است به کمک و به دست خود اهالی اردبیل، فعالان بخش خصوصی، مدیران دولتی، نماینده ولی فقیه و همه همکاران شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: از اتاق بازرگانی استان بابت برگزاری جلسات و انتقال و پیگیری مشکلات بخش خصوصی تشکر می‌کنم، از این جلسات بسیار فراگرفتم و در مدیریت استان استفاده کردم.

استاندار اسبق اردبیل خاطرنشان کرد: اگر صادرات استان در این چهار سال افزایش یافت به کمک سند توسعه صادراتی بود که در همین اتاق بازرگانی تدوین شد.

بهنام‌جو همچنین با اشاره به سکان‌دار جدید استان اردبیل، گفت: اگر من با هفت سال شناخت از استان اردبیل مسئولیت استانداری را به عهده گرفتم، آقای عاملی با شناختی بیشتر از چهل سال از این استان مسئولیت را برعهده می‌گیرد و انتظار می‌رود که موفق‌تر عمل کند.

وی افزود: برخی از پروژه‌های کلیدی، مثل منطقه آزاد در استان کلید خورده است. این روند قطعا ادامه پیدا خواهد کرد و استان به سمت توسعه حرکت می‌کند، منطقه ویژه اقتصادی هم همینطور امکان ویژه‌ای است که زیرساخت‌های آن هم آماده شده است.

استاندار سابق تصریح کرد: جذب فاینانس برای راه آهن اردبیل هم که یک اتفاق مهم بود، با کمک فرزندان اردبیل، با کمک ریاست محترم بانک ملی شکل گرفت و اردبیل را در استفاده از این نوع فاینانس پیشتاز کرد.

معاون عمرانی اسبق استانداری اردبیل تاکید کرد: درخصوص بارانداز ریلی کار در سطح استانی تمام شده است و توافقات انجام شده، و اکنون کار فرا استانی است که امیدواریم این اتفاق به سرانجام برسد.

استاندار سابق اردبیل، چند روز پس از پایان کار خود در اردبیل گفت: براساس پیش بینی برنامه و بودجه رشد اقتصادی بالای هفت درصد در سال آینده برای استان پیش بینی شده است که انشاالله محقق هم می‌شود. استقبال صنعتگران در استان در این مدت عالی بود، در این دوران شهرک صنعتی گرمی با صنعت شیرآلات پر شد، شهرک صنعتی خلخال پر شد، شهرک صنعتی شماره دو اردبیل پر شد و انتظار می رود که برای توسعه شهرک‌های صنعتی تلاش شود.

بهنام‌جو افزود: در زمینه تولید ثروت در حوزه کشاورزی، با پایان پایاب سد خداآفرین درآمد کشاورزان منطقه به اذعان خودشان ۱۵ برابر شده است، ما به این تولید ثروت درکنار ایجاد اشتغال نیاز داریم.

وی تاکید کرد: درخصوص شهرک صنعتی مشترک با جمهوری آذربایجان توافقات اولیه آن صورت گرفته است، مکان یابی آن در استان اردبیل اتفاق افتاده است، اما بقیه کار به روابط بین دو کشور ایران و آذربایجان مربوط است که امیدوارم با بهتر شدن شرایط این پروژه‌ها به سرانجام برسند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up