• شناسه خبر : 57969
  • تاریخ انتشار : 18 مهر 1400 - 06:53

شهردار اردبیل ضمن قدردانی از زحمات معاونت های پیشین، با صدور احکامی جداگانه برخی معاونت‌های جدید شهرداری و مشاور شهردار را انتخاب کرد.

حکم انتصاب

با صدور احکامی جداگانه از سوی محمود صفری؛ برخی معاونین و مشاور شهردار اردبیل انتخاب شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، در جلسه شورای معاونین شهرداری که ظهر امروز یکشنبه در محل سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، در احکامی جداگانه از سوی شهردار اردبیل، آقایان خلیل احمدیان به‌عنوان معاونت مالی، اقتصادی شهرداری، کیوان حسن زاده به‌عنوان رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری و مهدی صفری به‌عنوان معاونت خدمات شهری شهرداری اردبیل انتخاب شدند.

محمود صفری در این جلسه همچنین با صدور احکامی، مسؤولیت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل را به احمد خواجوی محول کرد و نقی باقرزاده نیز مسؤولیت معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری را عهده‌دار شد و علیرضا دباغ عبدالهی هم به‌عنوان مشاور شهردار فعالیت خود را در مجموعه شهرداری کلانشهر اردبیل آغاز کرد.

شهردار اردبیل در این جلسه با تأکید و توصیه به معاونت ها و مدیریت های شهرداری مبنی بر تلاش شبانه‌روزی، مباحثی همچون پیشگیری و مبارزه با فساد در سیستم مدیریت شهری را از اولویت‌دار ترین برنامه‌های خود در این مجموعه بیان کرد.

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up