• شناسه خبر : 58135
  • تاریخ انتشار : 22 مهر 1400 - 06:54

شهردار اردبیل گفت: عرشه اصلی پل قدس اردبیل بعد از ۶۶ماه امروز بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

افتتاح پل قدس اردبیل

عرشه اصلی پل قدس پس از ۶ سال چشم انتظاری مردم اردبیل با حضور جمعی از مسؤولان استانی به صورت نمادین افتتاح شد.

به گزارش شهرخوان، محمود صفری در حاشیه مراسم بهره برداری از عرشه اصلی پل قدس اردبیل گفت: پل قدس اردبیل امروز بعد از ۶۶ ماه از آغاز پروژه بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک شهری می رود.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به روند اجرائیات پروژه پل قدس اردبیل اشاره کرد و گفت: این پروژه با پیشرفت ۷۸درصدی در قسمت عرشه اصلی و ۵۶ درصد در قسمت رمپ و پل های کوچک جانبی به پیمانکار جدید واگذار شد که در طی این مدت کوتاه و با کار شبانه روزی امروز شاهد زیر بار ترافیک قرار گرفتن عرشه اصلی خواهیم بود.

وی به علت تاخیر در زمان وعده داده شده برای زیر بار ترافیک قرار گرفتن پل قدس نیز اشاره کرد و گفت: قرار بود این کار در ۱۰ مهر ماه انجام شود که به دلیل برودت هوا این کار به تاخیر افتاد.

صفری با بیان اینکه قیر در دمای زیر ۱۵ درجه با مشکل مواجه می شود، گفت: برودت هوا باعث شد تا آسفالت ریزی عرشه اصلی با تاخبر مواجهه شود.

وی به ارائه گزارش اقدامات ۲۲ روز گذشته در مورد پروژه پل قدس پرداخت و گفت: در این مدت ۴ هزار مترمربع بتن ریزی شده،۸۰۰ تن آرماتور بندی شده و ۸۰۰ تن نیز تیرهای ۲۳ متری جایگزاری شده است.

وی گفت: بعد از گذر از سرما و برودت هوا نیز ۶هزار تن اسفالت بر روی عرشه اصلی پل قدس ریخته شد و امروز شاهد زیر بار ترافیک این پل هستیم.

پل قدس در سفر ریاست جمهوری رسما افتتاح خواهد شد

شهردار اردبیل در این مراسم با بیان اینکه پروژه پل قدس اردبیل طی دو ماه آینده به پایان خواهد رسید، گفت: عرشه اصلی پل قدس اردبیل بعد از ۶۶ ماه امروز بصورت آزمایشی زیر بار ترافیک رفت که با پایان قسمت‌های دیگر این پروژه در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در آینده نزدیک رسما افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: تمام تلاش و جدیت ما بر این است که هر چه سریع‌تر شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه پل قدس اردبیل در سال ۹۴ آغاز شد و در ادامه با رکود منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم شد بطوریکه بارها مورد انتقاد مسئولین استانی، متخصصین شهرسازی، مهندسی و نخبه و جوانان اردبیل شد.

 

پل قدس اردبیل

 

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up