• شناسه خبر : 58348
  • تاریخ انتشار : 28 مهر 1400 - 02:00

در ادامه تکمیل مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان اردبیل به دستگاه های مدرن پزشکی، بیمارستان تامین اجتماعی سبلان به دستگاه پیشرفته MRI مجهز شد.

آمبولانس درمانگاه بیمارستان

دکتر قادر برجی مدیردرمان تامین اجتماعی استان اردبیل از استقرار یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا در بیمارستان تامین اجتماعی سبلان اردبیل خبر داد و گفت: خوشبختانه این دستگاه امروز به محل بیمارستان سبلان اردبیل انتقال یافت.
دکتر برجی گفت: این دستگاه از پیشرفته ترین دستگاه ها و بالاترین تکنولوژی شرکت فیلیپس است که به دلایل تحریم های ناجوانمردانه فرایند انتقال به کشور و ترخیص از گمرک سخت و زمان برشده بود که خوشبختانه باتلاش و همت جهادی این دستگاه ترخیص و وارد چرخه سلامت استان اردبیل شد.
وی گفت: ارزش مادی این دستگاه ۴۰ میلیارد تومان بوده که با ارزقبلی ۵میلیارد تومان خریداری شده بود که بعد از سه سال وقفه با پیگیری های آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل و نمایندگان استان و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی وارد استان شد تا توسط کارشناسان مربوطه در محل مورد نظر نصب و راه اندازی شود.
برجی گفت: دستگاه MRIیک و نیم تسلا دومین دستگاه در استان باتعرفه دولتی خواهد بود که روند خدمات دهی به بیماران در این حوزه را به صورت چشمگیر تسهیل خواهد کرد و این رویداد واتفاق بسیار بزرگی برای استان اردبیل درحوزه سلامت است که برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و سایر مراجعه کنندگان خدمات درمانی با کیفیت تر ارائه خواهد داد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up