• شناسه خبر : 58465
  • تاریخ انتشار : 01 آبان 1400 - 12:01

سامانه ۱۱۱ سامد درخواست‌های مردمی را ثبت می‌کند.

جمعیت

رئیس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری گفت: در سفر رئیس جمهور به اردبیل فعالیت این مرکز در دو محور، شامل پاسخگویی به درخواست‌ها و پیشنهادات شهروندانی که با سامانه ۱۱۱ تماس می‌گیرند که در این بخش درخواست‌ها ثبت و به ارگان و نهاد‌های مربوطه برای پیگیری و پاسخگویی از طریق پیامک ارجاع می‌شود.
صالحی بخش دیگری از فعالیت مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری را مربوط به بازگشایی نامه‌هایی که شهروندان به رئیس جمهوری ارسال کرده اند عنوان کرد و گفت: در این بخش نامه‌ها بر اساس موضوع دسته بندی شده و طی یک هفته برای پیگیری و پاسخگویی به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود.
در ستاد ارتباطات مردمی با رئیس جمهور که در دانشگاه محقق اردبیلی مستقر بود ۲۰۰ نفر فعالیت داشتند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up