• شناسه خبر : 58501
  • تاریخ انتشار : 04 آبان 1400 - 01:47

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش برف در محور اسالم به خلخال خبر داد و به رانندگان عازم این محور توصیه کرد که تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

برف روبی

بر اساس گزارش سامانه اطلاعات راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، هم اینک محور اسالم به خلخال در این استان با بارش برف خفیف همراه است و رانندگان باید با تجهیزات ایمنی در این مسیر و سایر مناطق کوهستانی و برفگیر تردد کنند.

بنا به همین گزارش ، با توجه به اعلام اداره راهداری ، به دلیل تعمیرات پل کسما در محور فومن به پونل، تردد در این منطقه تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه هفته جاری، از کنارگذر پل انجام می شود.

همچنین طبق این گزارش ، هم اینک تردد در محورهای اصلی استان گیلان به صورت عادی و روان می باشد و هیچگونه ترافیک جاده ای مشاهده نمی شود اما به دلیل بارش باران، جاده ها لغزنده است.

آسمان گیلان نیز هم اینک ابری و با بارش باران همراه است . دمای رشت امروز به حداکثر ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد رسید، شهرستان لنگرود با دمای حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین و منطقه دیلمان با حداقل منهای یک درجه سانتیگراد، سردترین نقاط استان گیلان طی امروز (سه شنبه) خواهند بود.

گیلان با میانگین یکهزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، از پرباران ترین استان های کشور است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up