• شناسه خبر : 58742
  • تاریخ انتشار : 09 آبان 1400 - 02:05

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با اشاره به اهداف تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی ره گفت: یکی از اهداف اصلی تشکیل بسیج بویژه بسیج دانش آموزی استفاده از ظرفیت این تشکل در شرایط خاص کشور می باشد.

دفاع مقدس

سید غلامحسن خلیلی موسوی در این برنامه اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ آبان مصادف با سالروز شهادت شهید سیزده ساله شهید محمدحسین فهمیده آغاز و با یوم‌الله ۱۳ آبان روز جهانی استکبارستیزی به پایان می‌رسد.

خلیلی موسوی با اشاره به هدف از تشکیل بسیج دانش اموزی ، خاطرنشان کرد : هدف از تشکیل بسیج دانش آموزی نهادینه کردن ارزش و روحیه انقلابی ، ارزش های برگرفته از افکار و اندیشه های شهدای دانش آموز و توسعه افکار و اندیشه ها دین مدارانه، انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: در سند تحول بنیادین شش حوزه تعریف شده که آموزش و پرورش در این شش حوزه نقش ایفا می کند که فعالیت های بسیج دانش آموزی در راستای تحقق دو ساحت آن که یکی اعتقادی، عبادی و اخلاقی و دیگری سیاسی و اجتماعی است، می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در بخش دیگری از سخناش از برگزاری ۵۰عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان خبر داد و تصریح کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل با شعار محوری «نوجوانان انقلابی،پیشگامان گام دوم» برگزار می‌شود.

سید غلامحسن خلیلی موسوی افزود: در این هفته از جمله برنامه‌های برگزار شده می‌توان به آیین صبحگاه هفته بسیج دانش‌آموزی، پویش‌هایی در قالب‌های مختلف، دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، یادواره‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی و مسابقات متنوع علمی، فرهنگی و قرآنی اشاره کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up