• شناسه خبر : 58808
  • تاریخ انتشار : 10 آبان 1400 - 11:39

سلامت صفری گفت: انتظار ما تحقیق و تفحص دقیق از حوزه خدمات شهری اردبیل و سر و سامان دادن به مشکلات این بخش است.

سلامت صفری

به گزارش شهرخوان، سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل گفت: ما پیگیر تحقیق و تفحص از حوزه خدمات شهری هستیم چرا که در این حوزه نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم جدی است.

سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری باید به صورت میدانی و قبل از عقد قرارداد با پیمانکاران حوزه رفت و روب شهری بازدیدهایی را از مناطق مختلف شهر انجام دهد تا مشکلاتی که در سال‌های گذشته رخ داده، دیگر تکرار نشود.

وی تصریح کرد: نباید اعمال جریمه به صورت فردی انجام شده و یا دخالتی در این حوزه صورت بگیرد در حالی که ما با استفاده از تجارب سایر استان‌ها در حوزه رفت و روب شهری و خدمات ارائه شده،‌ می‌توانیم بهترین و شایسته‌ترین عملکرد را داشته باشیم.

سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل ضرورت بازدید از موفقیت‌های سایر شهرها را در این حوزه با همکاری و مساعدت اعضای شورای شهر یادآور شد و گفت: انتظار ما تحقیق و تفحص دقیق از حوزه خدمات شهری و سر و سامان دادن به مشکلات این بخش است.

سلامت صفری مشکل اصلی را در این حوزه مدیریت ضعیف اعلام کرد و افزود: برای حل این معضل شهرداری باید نیروهای توانمندی را در این بخش به کارگیری کند تا با الگوی جدید مدیریتی بتوانند کار را به شکل شایسته به پیش ببرند.

وی ضرورت جانمایی در سطل‌های زباله را بر اساس یک نقشه جامع یادآور شد و خاطر نشان کرد: در دوره گذشته شورای شهر ما پیشنهاد اجرای طرح‌های جمع‌آوری زباله و مخازن به صورت زیرزمینی را داده بودیم که مورد مطالعه قرار گرفت ولی اجرای آن با نواقصاتی روبه‌رو شده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up