• شناسه خبر : 58892
  • تاریخ انتشار : 11 آبان 1400 - 11:14

استاندار اردبیل گفت: احقاق خط حق ولایت و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم باید در اولویت برنامه‌های مسئولین اجرایی و نهادهای دولتی باشد.

shahrkhan ir Dr Ameli1

سید حامد عاملی صبح امروز در نشست مشترک با اعضای شورای ائتلاف اردبیل ‌‌اظهار داشت:  احقاق خط حق ولایت و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم باید در اولویت برنامه‌های مسئولین اجرایی و نهادهای دولتی باشد تا بتوانیم شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

وی بیان کرد: حضور انقلابی شورای ائتلاف در کنار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و حاضر بر عملکرد و فعالیت‌ها آن‌ها می‌تواند در توسعه استان نقش مهمی ایفا کند که به همین منظور ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی در این زمینه جزو مهم‌ترین هدف دولت سیزدهم قرار گرفته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: ترویج ارزش‌های انقلاب به عنوان مهم‌ترین هدف دولت سیزدهم است که در این راستا با هدف رفع مشکلات مردم به دنبال تحقق تعهدات و دستیابی به خط مشی انقلاب خواهیم بود.

عاملی اظهار کرد: در برخی موارد، اختلاف سلایق، نظرات و پیشنهادات می‌تواند همراه با صبر و هم‌اندیشی مسیر تحقق امور را هموار کند و در این زمینه اعتماد مردم که به انقلاب جزو بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی محسوب می‌شود باید با همت مسئولان  امری شدنی و ممکن است.

وی تصریح کرد: اختصاص بودجه‌های لازم برای اجرای طرح‌های مصوب، زمینه پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان را رقم خواهد شد که در این زمینه توجه به استفاده از نیروهای انقلابی در انتصابات مسئولان در پست‌های مختلف مردمی باید با نیروهای مردمی و خدمتگزار همراه باشد.

استاندار اردبیل ادامه داد: توسعه متوازن در استان جزو مهم‌ترین بحث در عدالت اجتماعی است که باید در عملکرد مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نمایان شود تا مردم در هر منطقه‌ای از استان اعم از مناطق محروم و دور افتاده و یا مرکز استان به صورت متوازن از خدمات اجتماعی برخوردار شوند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up