• شناسه خبر : 58913
  • تاریخ انتشار : 11 آبان 1400 - 02:27

مینا نهامین با بیان اینکه سالن ورزشی نیار بعد از گذشت ۸ سال همچنان تعطیل است، گفت: سرانه ورزشی در مناطق کم برخوردار اردبیل قابل تعریف و دفاع نیست.

مینا نهامین

به گزارش شهرخوان، سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: هنوز هم با گذشت سالیان غوغای فوتبال شهرداری اردبیل در اذهان ماندگار است و این امر ایجاب می کند تا در راستای احیای این تیم فوتبال شهرداری، شورای شهر و ورزش و جوانان همت کنند.

مینا نهامین در نشست اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اظهار کرد: ما از درایت و خوشفکری مدیر کل ورزش و جوانان در پیگیری مطالبات جامعه ورزشی استان قدردانی می کنیم و انتظار می رود هر چه سریعتر مشکلات و موانع تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای لیگ های کشوری برطرف شود.

مینا نهامین با اشاره به سرانه پائین ورزشی در مناطق کم برخوردار به ویژه نیار اظهار کرد: در حالی که زمانی غوغای فوتبال شهرداری اردبیل شور و نشاط را فراهم کرده بود امروز باید به جای این شور و نشاط سردرگمی ها و ناامیدی اهالی فوتبال را در استادیوم های خالی مشاهده کرده و به این حال و روز گریه کرد.

وی افزود: ما بخاطر اینکه احیای فوتبال شهرداری اردبیل مطالبه عموم مردم بوده، زمان انتخابات هم این قول را به مردم دادیم و اکنون باید با تمام توان سعی کنیم که به این وعده ها عمل نماییم.

نهامین با بیان اینکه سالن ورزشی نیار بعد از گذشت ۸ سال همچنان تعطیل است، تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید نسبت به فعال کردن این مجموعه ورزشی اقدام کند تا اهالی منطقه محروم نیار به ویژه جوانان و نوجوانان از این فضای ورزشی سود ببرند.

وی گفت: با توجه به فرسودگی سالن ورزشی منطقه نیار مرمت و بازسازی این سالن باید در اولویت اداره کل ورزش و جوانان باشد و در کنار آن سالن ورزشی نیار به تجهیزات و امکانات مناسب ورزشی آراسته شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up